Kenwood ESP 100 - Mokabista

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood ESP 100 - Mokabista op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

tochleuk 28-12-2009
Geschreven voor: Kenwood ESP 100 - Mokabista

Ik heb dit apparaat al even en kan zeggen dat ik alle makementen heb ondervonden die iedereen genoemd heb.. knipperende lampjes, koudere koffie, geen kuipjes kunnen vinden voor de mocabista, weet nog steeds niet waar ik die kan krijgen, niet bij ah en noem maar op, bij mij begind het apparaat terwijl hij uit staat maar met de stekker er nog wel in, soms erg irritant te brommen alsof de travo elk moment kan ontploffen die erin zit, maar heb geen idee wat er echt kan gebeuren maar stroom zal hij dan onherroepelijk wel gebruiken, stel je voor dat je hem in de vacantie aan laat staan en je huis of chaletje er niet meer staat bij aankomst, eigenlijk hoop ik op een vervanger voor dit apparaat want heb er 5 jaar garantie bij gekocht, helaas kreeg ik de eerste keer net zo een apparaat weer toen ze mijn eerste niet meer konden maken die nog maar net een half jaar oud was.
Heeft er iemand een tip wanneer de nieuwe uitvoering zonder problemen op de markt zou komen?
Groeten. toch niet zo leuk

Claas 23-06-2008
Geschreven voor: Kenwood ESP 100 - Mokabista

Tevreden. Oke het is geen machine van €600,- en je moet er even aan wennen, maar hij zet echt een lekker bakkie en ook de opschuimfunctie doet het goed. De servings moet je even kneden en soms 2 keer aanzetten. Dat kost duidelijk wat meer moeite. Maar ook dan heb je een lekker bakkie. Ik had hiervoor een hele dure machine. Daar had ik altijd mankementen aan. Veel reparatiekosten. Dit lijkt prima te gaan!

Ronald Pronk 12-01-2008
Geschreven voor: Kenwood ESP 100 - Mokabista

Ben zeer tevreden over dit apparaat. Lekkere koffie van de koffiepads. Over de espressopods minder tevreden. Heb ook een Nespresso en die geeft veel betere espresso, maar met de senseopads uitstekende koffie. Wil je hem dus voor de goedkopere senseopads dan doen maar voor de duurdere espressopods(ESE) zou ik toch kiezen voor een Nespressoapparaat.

wil 8 21-02-2007
Geschreven voor: Kenwood ESP 100 - Mokabista

Wij zijn absoluut niet tevreden over dit apparaat.Koude koffie. brr....Wel nieuwe padhouders gekregen van de leverancier (zou nl.kunnen komen door de padhouders) maar dit mocht helaas niet baten.Alle lampjes blijven spontaan knipperen.Dan weer volle kop koffie dan weer minder.Espresso komt maar een klein bodempje uit.Dit kun je echter wel zelf naar eigen behoefte in stellen maar bij ons is het lastig voor het apparaat deze gekozen instellingen vast te houden.Conclusie...Spijt,Spijt....Toch maar weer opnieuw een senseo kopen.Hebben deze hiervoor altijd zonder problemen gehad.

Drwhoe 09-02-2007
Geschreven voor: Kenwood ESP 100 - Mokabista

Hebben dit aparaat enkele dagen in huis.
Wie wil er nog zo'n Senseo als je deze machine kent??
Buiten de senseo pads kan je er, zoals eerder gezegd, ook echte espresso-pods of servings indoen. Je maakt er dus in een handomdraai gewone cremakoffie, espresso of echte capuccino met gestoomde melk mee. Wat wil je nog meer voor die prijs? Was zelfs nog goedkoper dan een senseo!!
Ik heb het gevoel dat je een echte espressomachine in huis hebt zonder dat er zo'n enorm meubel in de weg staat. Hoop nog dat ie lang zal meegaan en geen gebreken zal vertonen maar dat weten we pas later.

MBTB 02-02-2007
Geschreven voor: Kenwood ESP 100 - Mokabista

Prima apparaat! Koffie is inderdaad wat kouder, maar dat is makkelijk op te lossen door er eerst water door te laten lopen of kopjes te gebruiken die warmte vasthouden (rvs). Bediening ligt iets minder voor de hand misschien dan bij de Senseo, maar als je de gebruiksaanwijzing goed leest, valt het best mee. Vooral espresso-servings (Illy gebruikt) smaken erg goed! Duurzaamheid is nog moeilijk te beoorden, hebben het apparaat pas sinds een week (hoewel, toen was onze Inventum al kapot...)

AGJB 04-01-2007
Geschreven voor: Kenwood ESP 100 - Mokabista

Geen problemen met te koude koffie; als je conform de gebruiksaanwijzing eerst
een keer heet water zonder pad laat doorlopen wordt vervolgens de koffie heter
dan met de Senseo. Pluspunten ten opzichte van een gewone Senseo zijn de
mogelijkheid van ECE-espressopads (Illy e.d.) en de stoomfunctie voor
cappuchino. Doordat het meer mogelijkheden biedt is het apparaat in gebruik wel
wat bewerkelijker dan een Senseo. De smaak van de koffie vind ik bij de
Mokabista beter dan bij Senseo, het lijkt dat het water met meer druk door de
pads wordt geperst. Ook is het crema, het cremelaagje op de koffie, mooier.
Nadelen: het apparaat maakt meer lawaai en is trager dan een Senseo. Prima voor
2 personen maar je moet er imho zeker niet voor meer dan 4 personen koffie
achter elkaar mee willen maken...

Van Houten 25-11-2006

2 weken in bezit.
Zijn niet tevreden niet makkelijk in gebruik en de koffie moet je gelijk
opdrinken anders heb je een koud bakkie koffie.
Wel veel mogelijkheden.

els20 31-10-2006
Geschreven voor: Kenwood ESP 100 - Mokabista

sinds een week in bezit mooi apparaat je moet wel wat meer handelingen doen
als bij een senseo en koffie gelijk opdrinken .is stuk kouder van temparatuur
als senseo